Photobucket

CLOSED!

Specials bonus code: bezdepozytu

SQpoker € 5 no deposit

Step by step
1) Click banner
2) Register an account
3) Download SQPoker
4) They should send any identification document with photo (On the web site SQpoker-My account - Verification)

Payment possible with the 300fpp

_____________________________________________________________________________________________

Photobucket

Specials bonus code: bezdepozytu

SQpoker €5 bez depozytu

1) Kliknij w baner
2) Zarejestruj konto gracza
3) Pobierz program pokera
4) Zweryfikuj swoje konto-nalezy wysłać dokument (dowód lub prawo jazdy i.t.p) mozesz to uczynić na stronie SQpoker po zalogowaniu kliknij w "My account - Verification"

Po tych czynnościach i zweryfikowaniu konta bonus zostanie dopisany do konta gracza do 12 godzin

Wypłata mozliwa po uzyskaniu 300fpp

_______________________________________________________________________________________

The bonus FirstDeposit100 is a 100% up to $100 SignUp and First Deposit bonus. Earn 20 times the bonus amount in PokerPoints within 30 days after the deposit in order to get the bonus.

FirstDeposit200
The bonus FirstDeposit200 is a 200% up to $200 SignUp and First Deposit bonus. Earn 25 times the bonus amount in PokerPoints within 60 days after the deposit in order to get the bonus.

FirstDeposit500
The bonus FirstDeposit500 is a 500% up to $500 SignUp and First Deposit bonus. Earn 60 times the bonus amount in PokerPoints within 90 days after the deposit in order to get the bonus.

Rake Race «Break record !»
We offer you a new campaign to Sqpoker - Rake Race «Break record!». This action differs significantly from all such shares. The main goal - to beat the record last week, the most number of poker points PP. Prize table is divided into six seats with fixed number of PP and 1 BONUS-place. And up to 6 months of the 10 best players will rake back for 6 months at 25%. The best record the year will receive an additional prize.

Prizes Number PP Reward
BONUS-place
(on 21.08.2010 - over 9055,55 PP) over 9055,55 РР 400 €
1 place from 4001 to 9055,55 PP 70 €
2 place from 2001 to 4000 PP 30 €
3 place from 1501 to 2000 PP 10 €
4 place from 1001 to 1500 PP 6 €
5 place from 501 to 1000 PP 4 €
6 plsae from 100 to 500 PP 1 €

Sqpoker adds pocker points РР for game on cash-tables under the following scheme 10РР=1$, 15РР=1 euro.
[center]

Last edited by Admin on Mon 18 Mar 2013, 10:19; edited 4 times in total
Admin
Admin
Admin
Admin

Liczba postów : 10319

Back to top Go down

SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU Empty Re: SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU

Post by krast999 Mon 06 Sep 2010, 20:20

Hello!I registered and download copy of my documents?
Can I get bonus?
Thanks!

krast999
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 3

Back to top Go down

SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU Empty Re: SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU

Post by Admin Mon 06 Sep 2010, 20:22

krast999 wrote:Hello!I registered and download copy of my documents?
Can I get bonus?
Thanks!

Yes, certainly it will get!
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by ssebastiann Tue 07 Sep 2010, 09:59

witam, zarejestrowalem sie wczoraj i do tej poy nic nie mam jak wchodze w cashier to jest widoczny ten bonus ale pisze ze,,will be activated after your first deposit ,,-a mialo byc bezdepozytu

ssebastiann
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 1

Back to top Go down

Post by Admin Tue 07 Sep 2010, 10:13

ssebastiann wrote:witam, zarejestrowalem sie wczoraj i do tej poy nic nie mam jak wchodze w cashier to jest widoczny ten bonus ale pisze ze,,will be activated after your first deposit ,,-a mialo byc bezdepozytu

Napewno jest bez depozytu bo jak widze po panelu affiliate wiele osób juz go dostało. Jesli poprawnie sie zarejestrowałeś i wysłałeś dokument to również i Ty go otrzymasz. Jeśli dzisiaj do godz. 21:00 nie bedziesz mieć tych 5€ na koncie napisz mi tu jeszcze raz w poscie to zagadam z menagerem w twojej sprawie.
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by mesjasz19 Tue 07 Sep 2010, 16:06

witam, zarejestrowalem sie wczoraj i do tej poy nic nie mam jak wchodze w cashier to jest widoczny ten bonus ale pisze ze,,will be activated after your first deposit ,,-a mialo byc bezdepozytu

U mnie to samo

Jak coś to mój nick
grzbrz00104

mesjasz19
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 2

Back to top Go down

SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU Empty 5euro no deposit

Post by Admin Tue 07 Sep 2010, 17:16

Bonusy są dopisywane manualnie, tzn. gość a konkretnie menager tego room dopisuje je każdemu po koleji i wyłącznie on to robi. Dlatego część z was dostała ten bonus wczoraj a pozostali zapewne otrzymaja go dzisiaj. W sumie dziwne by było gdyby siedział i czekał na nowe rejestracje z naszego banera i kazdemu z osobna ten bonus dopisywał. Wiem, że w godzinach wieczornych dzisiaj znów będzie przelewał te 5€.

ALE DAJCIE MI ZNAĆ JAK TYLKO OTRZYMACIE TEN DODATEK! BO JESLI NIE TO GO ZAATAKUJE!
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by Admin Tue 07 Sep 2010, 17:22

I jeszcze jedna bardzo wazna sprawa, musicie wysyłać dokument aby otrzymać ten bonus, jak to zrobić macie napisane w pierwszym poscie tego tematu. I naczej nie otrzymacie tego dodatku 5€.
własnie otrzymałem taka wiadomość od menagera:

Not yet. You have already 64 registration, but documents send only
23 pllayers.
We continue promo until 50 registrations with documents.

oznacza to, ze na 64 rejestracji tylko 23 osoby potwierdziły swoja tożsamość(wysyłając dokument) i tylko one otrzymały w/w bonus.
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

SQ POKER €5 NO DEPOSIT/BEZ DEPOZYTU Empty a

Post by mesjasz19 Tue 07 Sep 2010, 17:26

Wysłaliście poprzez upload tool na ich stronie czy na maila im wysłać bo ja użyłem tego pierwszego sposobu...

mesjasz19
Three of a Kind
Three of a Kind

Liczba postów : 2

Back to top Go down

Post by Admin Tue 07 Sep 2010, 17:35

mesjasz19 wrote:Wysłaliście poprzez upload tool na ich stronie czy na maila im wysłać bo ja użyłem tego pierwszego sposobu...

To bardzo dobrze zrobiłeś! a napisz mi jaki masz teraz status legimited?
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by Admin Tue 07 Sep 2010, 21:03

CLOSED!
Admin
Admin
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down